Ενημέρωση

Πολιτική επιστροφής / αντικατάστασης!

Επιστροφή της παραγγελίας μπορεί να γίνει μόνο μετά από παραλαβή προϊόντος με διαφορετικό κωδικό από αυτόν που έχει παραγγελθεί από λάθος μας.

Στις άνωθεν περιπτώσεις πρέπει να αποσταλεί ηλεκτρονική ενημέρωση (e-mail) στην ηλεκτρονική διεύθυνση της εταιρίας άμεσα και αποστολή του ελαττωματικού προϊόντος μέσα σε 15 ημέρες σε ασφαλές πακέτο με την ίδια εταιρία ταχυμεταφοράς με την οποία είχε αποσταλεί το προϊόν.

Σ’ αυτήν τη περίπτωση τα έξοδα αποστολής βαραίνουν την εταιρία.

Γράψτε ένα Σχόλιο